Lördag idag

Igår så hade älsklingen slutat vid 12..Fast jag märkte inte att han var hemma förens vid 1 tiden.. För då såg jag han.. Han hade vart i garaget.. Hehe sen var vi i garaget han höll på med sin bil till typ kl var 3.. Sen åkte vi in till stan så vi var där vid 4 för älsklingen skulle sälja en bilsterio.. Sen så åkte vi hem igen då sluta blinkersen och det funka.. Sen iallafall fick han igång det och då gick han in och duscha och det sen åkte vi till min pappa.. Vi stannade på Maxi och köpte med oss godis =).. Sen så åkte vi ut till min pappa.. Var hos min pappa vid halv 7- 7 där någonstans... Sen så väntade vi in pappa.. Sen när han kom hem så började han fixa med maten.. Hehe.. Sen vart det bara att ta det lungt och kolla på tv och äta godis och det.. Sen gick jag och älsklingen in och kolla på tv i mitt rum och myste och det.. Hehe.. Sen idag iallafall så kolla vi på tv och lite.. Jag och pappa vissade älsklingen runt och lite i garaget och sånt.. Sen så skulle jag och älsklingen åka hem eftersom theo fyller 1 år idag (hans brors barn).. Men såklart så startade inte bilen och vi försökte med allt i typ en timma.. Sen så åkte pappa bort till en granne och fråga om han kunde hjälpa till eftersom han hade traktor och det kunde han så då äntligen så fick vi igång bilen =).. Sen så åkte vi hemmåt stanna till i skägget älsklingen kolla sitt kort hehe.. Sen örbi mekonomen men det hade stängt.. Sen väll hemma så hoppa älsklingen in i en dusch sen gick vi över till Jenny och dom.. Sen nu gick jag in till älsklingen igen för orka inte vara kvar.. E lite små sur och det vet inte varför? Kan bero på att jag inte ätit något och att älsklingen säger först att jag fick följa med och skjutsa hans kusin sen helt plötsligt inte.. Så gick in hit.. Sen nyss ringde han och fråga om jag inte skulle komma in och äta men sa att jag inte var hungrig.. Men men.. Ikväll vet jag inte vad som händer ingenting antar jag.. Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!