lördag..

Hejsan.. Igår så beställde jag och mamma pizza.. Sen åkte jag till Mantorp till Vickan och hennes kille.. Dom hade inflyttningsfest.. Trevligt.. Sen så tog jag tåget imorse ut till Gustaf.. Han sov hehe.. Så ja la mig bredvid han och sov en stund jag med.. Sen så när vi hade vaknat och det så åkte Gustaf till affären och köpte kebab och pittabröd.. Sen så laga han till de sen så åt vi lite.. Sen så pratade vi och vi kom överens om att han och jag inte ska träffas på ett tag nu. Han sa först det är bättre vi inte träffas på ett tag så du kan gå vidare. Jag vill inte gå vidare sa jag.. Sen sa jag till han de kanske e så att du vill gå vidare.. Och så var det ju.. Fast han har fortfarande känslor för mig.. Sen igår hade Gustaf köpt godis.. Sen idag fråga han sig själv varför han köpt godis han va inte sugen på det längre.. Så jag fick de.. Sen så kom pappa och hämtade mig..Sen åkte jag och pappa till Skägget där vi gick till Macke och Erika.. För dom hade lite kalas för Thindra.. Hehe.. Sen nyss var jag ute med hunden sen nu sitter jag här.. Gustaf i mina ögon kommer du alltid vara min.. Gustaf sa också att han inte ville ha någon annan tjej och han lova att inte hålla på med någon.. Men men idag vet jag inte vad som händer.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!