Måndag idag

Söndag:

Idag har jag inte gjort mycket.. Var inne hos Jenny och dom vid 1 där nångång och åt mat =).. Riktigt gott.. Hehe.. Sen så åkte jag och älsklingen till Mekonomen han köpte mer färg till bilen.. Sen in på ikea älsklingen skule hämta ut sin brors telefon på samma gång medans vi ändå var i närheten.. Sen så åkte vi hem.. Kolla lite på tv.. Sen efter ett tag gick vi ut till garaget där älsklingen börja slipa huven och göra den iordning.. Sen måla han den.. Sen gick vi in efter ett tag.. Sen så åkte vi till affären älsklingen köpte hamburgare och hamburgarbröd.. Hehe.. Sen så laga han till det =).. älsklingen ville att jag skulle baka någon kaka men jag kom inte på någon.. Men vid halv 9 så gjorde jag kladdkaka och älsklingen tyckte den vart jätte god han åt jätte mycket av den =)..  Sen kolla vi på smala sussie och sen gick vi upp o la oss vid 10- halv 11.. Vart och sova riktigt tidigt igår men det var riktigt skönt..

 

Älsklingen är och jobbar och jag ska träffa min kontaktperson vid kl 12 sen ska jag hem till mamma.. Får se när man får träffa älsklingen igen då.. Hoppas det blir snart.. Har ju sovit bredvid han nu i 9 nätter.. Så kommer kännas tomt att inte sova bredvid han.. Men idag får jag ju äntligen träffa min hund igen! För det var ju ett tag sen nu.. Och får se vad man mer ska hitta på idag.. Ingen anning faktiskt Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!