Onsdag!

Hejsan.. Igår så gjorde jag inte mkt sen på kvällen var hos Jenny.. Vi kolla film sen fick vi nått ryck och bakade kladdkaka =).. MUMS! Hehe.. Vi kolla på The nun.. Rätt så läskig film faktiskt haha.. Sen iallafall så gick jag hem och gick ut med hundarna sen så la jag mig och kolla på tv.. Idag så vakna jag runt 10 tiden.. Gick upp satte mig här.. Sen gick jag ut med Ticka och Bella.. Sen in igen och kolla på Andra Avenyn hehe.. Sen har jag väl inte gjort så mycket.. Jag och mamma gick till hundgården förut en sväng.. Älsklingen ska till oskarshamn i helgen och köpa någon motor och jag får inte följa med så e sur för de! Men men får hoppas han kommer hem samma dag iallafall så man får vara med han i helgen! Aja iallafall så har jag bara suttit här idag typ.. Väntar på att mamma ska komma från centrum så ska vi gå ut med hundarna.. Sen ikväll efter Timmy har tränat ska han och jag gå promenad med hans o min hund =).. Hehe pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!