Tisdag då :P

Igår sen så gick jag och mamma upp till centrum handlade lite =).. Sen hem och sätta sig här.. Sen så färga jag håret till svart igen =).. Sen efter det gick jag och Timmy ut på promenad med hundarna =).. Hehe gick ganska långt faktiskt =).. Var ute i en timma och 20 minuter =).. Sen in och lämna ticka och ta dom andra två hundarna och gå ut med.. Sen så gick jag och la mig och kolla på tv..

 

Idag då så var jag på möte på iv.. Prata om praktik plats.. Kunde inte praktisera på målerie/ bygg eftersom jag inte har någon erfarenhet av det.. Så vi kom fram till att vi skulle leta praktikplats på stall och sådant =).. Hehe.. Vill komma igång nu! E trött på att gå hemma.. Sen iallafall efter mötet åkte jag och mamma till skopunkten för jag märkte att mina skor hade sprukit.. Så jag fick ett par nya =).. Sen hem, jag värmde pizzan sen igår mums=).. Sen kolla jag och mamma på en film som heter nynne.. Var rätt så bra film.. Sen gick vi ut med hundarna =).. Sen gick jag upp till Erica och dom och hämta kartongen till telefonen =).. Sen nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra .. Saknar älsklingen.. Pusspuss

Du är det bästa som hänt mig!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!