Tisdag:)

Hejsan.
Igår så vart det myspys på kvällen när älsklingen kom hem från jobbet.. Sen gick vi och la oss vid halv 11.. För älsklingen skulle upp vid 4.

Idag så vakna jag först av älsklingens väckarklocka som ringde klockan 4 och frågade om han skulle väcka hela huset haha.. Sen så fick jag en puss så åkte han till jobbet vid halv 5.. Sen somna jag om.. Sen vaknade jag vid halv 10.. Sen så satt jag vid datorn.. Sen vid halv 12 kom min kontaktperson och hämta mig.. Sen så åkte vi in till stan där vi gick in på apoteket.. Hon köpte några tabbletter eftersom hon e laktos.. Sen så gick vi in på ngn affär kommer inte ihåg vad den heter men den ligger i hörnet av gyllen :P.. Där hade dom allt möjligt.. Roliga grejer med hehe. Sen gick vi upp mot ming palace.. Där vi stod och väntade på mamma och Maggan.. Dom kom vid 20 över 12 20 minuter försent hehe.. Sen gick vi in på ming palace där vi åt buffe =).. Jätte gott=).. Sen vid halv 2 ca så åkte vi hem.. Martina skjutsade mig till älsklingen.. Älsklingen är fortfarande på jobbet han slutar väl snart tror jag.. Hehe.. Idag händer väl inte så mycket älsklingen och Marcus ska väl sätta dit avgassystemet eller vad de nu hete som älsklingen beställde.. Hehe.. Imorn kommer Martina och hämtar mig kvart över 8.. Så blir det att åka ut till kulla tror jag det heter.. Där jag ska praktisera =).. Ska prata schemma och lite imorn =).. Sen blir det väl att åka tillbaka till älsklingen? Får se.. Men det ska bli kul att börja göra nått om dagarna faktiskt =).. Hehe... Idag händer väl inte så mycket mer.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!