dagarna

onsdag:
Gick ner till Borensberg och handlade och lite.. Sen gick vi hem.. På kvällen så såg jag och Ante på en verklighetsbaserad skräckfilm :).. Ass bra var den sen sov vi..

Torsdag:
Idag gick vi ner till Borensberg för att kolla om Emma hade fått in sina pengar.. Men det hade hon inte.. Sen gick vi in på banken och fråga om Emma legitimera Ante om han kunde få ut sina pengar då och det kunde han så vi gick efter Ante och gick till banken.. Efter det så gick vi till pizzerian och Ante bjöd oss på kebab:).. Vid pizzerian satt det en gubbe och en tant i typ 40årsåldern.. Ass roliga :).. Så satt där ett tag och snacka med dom.. Sen gick vi till affären och handlade sen gick vi hem.. Väl hemma så kom Jörgen och Nicklas.. Nicklas skjutsade ner mig till affären så jag kunde köpa Cola, Chips och Mjölk:).. Sen åkte vi tillbaka hit.. Så gick Ante Jörgen och Nicklas till sjön och la i kräftburar.. Sen vart det lite tjaffs.. Sen åkte Nicklas och Jörgen hem.. Sen grilla jag Ante och Emma:).. Gött:).. Sen efter det gick vi in och kolla tv och sov..

Fredag:
Idag så gick vi ner till Borensberg, kollade om Emma hade fått in sina pengar och det hade hon.. Så vi gick in på Ica och köpte oss varsin läsk.. Sen gick vi till någon kiosk och köpte glass.. Sen gick vi ner till Campingen, Ante och Emma badade.. Jag stog över det. Tyckte det var för kallt i vattnet.. Hehe.. Sen gick vi till byn igen.. Sen gick vi till pizzerian och å åt vi pizza:). Sen gick vi hem och då började det åska.. Sen efter några timmar kom älsklingen till mig men han stanna bara i typ 2 timmar för han ska jobba imorn :(.. Men men.. Vi pratade och lite och vet inte hur många gånger han sa jag älskar dig :P.. Hehe..Sen så prata vi massa och det:).. Hehe.. Men jobbigast var det nog när han åkte hem :(.. Hoppas vi ses snart igen älskling! Sen efter att han hade åkt hem satte jag på tee :).. Emma gjorde rabarber paj :).. Fett gott:).. Fast har inte ätit den än men ändå haha.. Pusspuss

// Liina
Kommentarer
Postat av: //E

Sv: ja va bra!!Men bara du är här i skägget då när man ringer hehe!

2010-05-29 @ 09:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!