hejsan

Idag så vakna jag sent.. Hehe.. Sen åt jag frukost.. Sen kom pappa.. Satte på mig lite vettiga klädder, s skjutsade han ner mig och Emma till Borensberg. Hon tog ut pengar sen växla vi och gick och sola :).. Ass skönt.. Sen gick vi in på Ica och handlade lite.. Sen träffa vi på Ante och David så vi gick ner med dom till badet.. Var där ett bra tag.. Sen gick vi upp till byn igen.. Sen kom pappa.. Vi handlade lite.. Sen åkte vi hem.. Ante och David började grilla jag och Emma satte oss vid datorerna:).. Sen åt vi lite :).. Sen nu sitter vi här igen :).. Pusspuss

DAGS ATT GÅ VIDARE OCH GLÖMMA DIG NU!!!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!