Onsdag, torsdag och fredag

Onsdag:
Idag så vakna jag typ vid 9 :P.. Klädde på mig och fixa lite.. Sen var det ju bara att ta på sig ytterklädderna för att bege sig till stan :P.. Först så sprang jag upp till mamma lite fort :P.. Sen vidare till pappas jobb.. Sen var där ett tag.. Sen drog jag och pappa vidare till Iv där ja hade möte med Johanna så vi prata lite och sånt om vart jag ska gå i höst sen.. Fick med mig lite broschyrer hem eller hur det stavas så jag kan kolla lite :P.. Sen så åkte vi förbi mormor efter jobbet :).. Var där ett tag och snackade lite med henne.. Sen ner igen till parkeringen där pappa vänta på mig :P.. Sen så drog vi till hans jobb igen.. Sen när han slutat så åkte vi till skägget. Hämta upp simme och jag sprang upp en sväng till mamma.. Sen vidare ut till pappa.. Där vi kollade på moppen som Simme ska låna.. Sen efter det åt vi lite mat.. Benny kom hit med för han skulle göra Simme sällskap så han slapp åka själv på vägen hem med moppen.. Sen åkte jag och pappa ner till affären.. Jag köpte Cola, Chips och choklad som jag ska ha när jag ska kolla på andra avenyn :).. Hehe.. Sista avsnittet idag :(..

Torsdag:
Idag så gick jag upp vid halv 9.. Vi åkte vid 9 halv 10 där nån gång.. Har vart med pappa på hans jobb idag.. Kul kul.. Hehe.. Sen efter de så hämta vi upp Macke som följde med ut hit till pappa.. Han ska låna pappas moppe.. Hehe.. Blir väl att dra till kusinen sen efter vi ätit :).. Hehe.. Inte så långt till henne faktiskt! Hon bor ju nere i byn.. Imorn ska ja upp tidigt för pappa ska va på jobbet kl 8 haha så vi ska åka senast 7 härifrån.. Döööö hahaha.. Men hörs då! Åkte senare ut till Gustaf :).. Vi gjorde inte så mkt.. Kolla på tv:n sen en massa mys :)

Fredag:

Idag har jag inte gjort mycket.. Var inne hos Jenny en sväng förut för hon kom in och fråga om jag ville ha mat :P.. Hehe.. Sen gick jag in till Gustaf igen och väntade på att han skulle sluta jobbet.. Sen när han kom hem snacka vi lite... Och vi e tydligen inte tillsammans för han vill inte ha tjej? Tycker han velar väldigt mycket fram och tillbaka men men.. Sen drog vi och köpte pizza.. Nu ligger Gustaf och sover typ.. Gustaf kommer alltid vara min :).. Vi ahr endå regler att vi inte får träffa någon annan eller hålla på med ngn annan o de tycker ja e bra :).. Imorn ska vi på bio :).. Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!