Skapligt länge sen!

Aja ialalfall så åkte jag hem ifrån Gustaf den 8 maj.. Hände lite saker och sånt.. Sen har jag väl bara umgåts med Jenny lilla princessan hela veckan :).. Gott det :).. Hehe.. Vi har väl inte gjort så mycket egentligen.. Bara varit hos henne typ och det.. Men har känt att jag behövde ta det lungt ett tag efter det som hände med Gustaf och mig.. Hehe.. Men men... Jag och Gustaf skulle ju gått på Bio den 8 maj men det blev inte av.. Vi vart lite osams och det.. Men men sånt händer..

Sen iallafall har jag vart på möte i skolan.. Har sökt nu till Gymnasie program och det.. Ska till skolan på Torsdag och plugga matte :).. Ska göra de varje Torsdag nu fram till sommaren :).. Sen är det ju snart sommarlov.. Skönt!!! Hehe..

I helgen blir det antagligen att åka ut till pappa med Jenny och två till kompisar :).. Kul vi ska ha :).. Hehe..

Just nu käns det som man har väldigt tråkigt liv faktiskt.. Händer ingenting om dagarna :O.. Hehe.. Nehe om jag ska göra nått vettigt.. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!