sönda, måndag tisdag

Söndag:
Hejsan.. Idag vakna jag runt 11 tiden.. Gick upp och åt frukost.. Sen så skjutsade jag och pappa in Natti och Simme.. Sen hämta vi bensindunkarna till båten.. Sen när vi kom hem igen åkte jag pappa och Macke ut på sjön lite :).. Sen efter det så åkte vi hem dom åt lite.. Sen åkte vi ner till affären sen åkte jag till Gustaf<3.. Vi pratade och det och kom fram till att vi ska kalla vårat förhållande för komplicerat förhållande :P.. Hehe.. Mys sen efter vi pratat :).. Puss

Måndag:

Inatt så vaknade jag av att sötisen sa till mig kom här.. Sen så höll han om mig då kunde jag sova bra :).. Hehe.. Söt min bebis är! <3

Vaknade idag först vid kl 6 av att jag märker att sötisen skyndar upp.. Han skulle vart på jobbet kl 6 :P.. Hehe.. Sen så gick jag och la mig igen.. Och vaknade igen efter 10 tiden.. Trodde de va onsdag så gick ner och tänkte kolla andra avenyn.. Men det var ju bara måndag :/.. Hehe... Så satte på wallander istället :P.. Sen när jag hade sett den hoppa jag in i en dusch.. Sen så laddade jag ner i taket lysser stjärnorna men han bara kolla på den i en halv timme sen kom Gustaf hem och satte sig vid datorn.. Sen efter ett tag så åkte vi till linghem, sötisen köpte familjepizza.. Så åkte vi hem och åt.. Jenny, Oskar och deras två barn åt med oss också.. Hehe.. Sen efter det så sa Gustaf att han ville vara själv ikväll, för att han skulle spela.. Så han skjutsade hem mig till Skägget där pappa hämta mig.. På lördag ska jag och Gustaf gå på bio och troligtvis äta ute med :).. MYS! Längtar som fan! Vet inte vad som händer tills dess.. Älsklingen ska ju börja jobba i finspång så blir inte att träffa han förens på lördag. Kanske på fredag beroende på när han slutar då :P.. Men annars ses han och jag på lördag :).. Mys ska de bli att gå på bio och det! Första gången han och jag hittar på nått sånt :P.. Hehe.. Bara det blir av nu. Men han har ju lovat de så det blir nog de! Nu sitter jag hos pappa och kollar Bonde söker fru.. Ha det bra alla och hör av er om ni vill hitta på nått i veckan! Puss

Tisdag:

Idag vakna jag runt 9 tiden.. Gick upp och klädde på mig o lite.. Sen så drog vi till Motala,, jag pappa och David. Vi drog först till besiktningen.. Sen så drog jag och David till stan medans pappa skulle vänta på att komma in för att göra rönken.. Hehe,.. Gick på stan sen drog vi till Sibylla och åt mat :).. Sen gick vi runt lite till.. Jag köpte mig två nya piercingar som jag ska ha till smilegropparna:).. Sen kom pappa och hämta upp oss... Sen åkte vi till Sibylla igen så pappa kunde äta :P.. Sen så drog vi till Netto sen drog vi hem.. Sen efter ett tag så åkte jag till kusinen therese en sväng.. Sen vid kvart över 8 mötte jag upp pappa och david vid pizzerian.. Beställde pizza sen drog vi hem.. Ska kolla lite på tv och de.. Imorn blir det möte på iv.. Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!