veckan:)

Tisdag:
Tisdag: 
Idag vaknade jag vid 9tiden.. Av typ panik och undra vart Gustaf hade försvunnit.. Men kom ju på att han åkte ju vid typ halv 7 :P.. Hehe.. Sen har jag typ bara suttit här.. Marcus kom hit förut med.. Vet ej vad som händer idag väntar just nu på att Gustaf ska komma hem.. Sen blir det hem till Skägget igen :(..Sen när Gustaf slutat jobbet så börja dom dra ner buskarna som var utanför :P.. Gick ut och snacka lite med Jenny.. Vi tänkte klippa mitt hår men vi hittade ingen sax :(.. Men men sen iallafall när dom dragit ner alla buskar och det och kört de till linghem så hoppa Gustaf in i en dusch.. Sen så packade jag ihop allt sen så åkte vi till Maxi:).. Sen så skjutsade Gustaf hem mig.. Pusspuss





Onsdag: 
Onsdag:Idag så vakna jag runt 11 halv 12 tiden :P.. Satte mig och kolla på tv lite.. Sen så satte jag mig vid datorn :P.. Kollade på Andra Avenyn.. Nu snart ska jag hoppa in i en dusch.. Vet inte vad som händer mer idag.. Sånt som märks.. Vill klippa mig.. Funderar på att göra de med.. Hehe.. Men som sagt man får se :).. Längtar tills jag får träffa Gustaf igen.. Det blir väl antingen nu nån dag i veckan om han kommer till mig :).. Eller efter helgen.. Hans föräldrar skulle komma till han i helgen.. Så han skulle försöka följa med dom och hälsa på hans farfar :).. Hehe... Nej nu e det dax att hoppa in i duschen sen fundera klart på om jag ska klippa mig eller om jag ska vänta tills jag åker ut till Gustaf igen så Jenny får hjälpa mig :P.. Puss 

Vart att dra ver till Jenny. Hon tog hål i naveln på mig.. Sen tog jag själv hål i smilegroparna :) Imorn blir de federal och köpa mindre stavar och pärlor :P.. Hehe puss




Torsdag:
Torsdag:
Idag har jag inte gjort mkt..Träffade Hanna:). Sen åkte jag, mamma och Hanna till federal, köpte en ny piercing :)..Sen åkte vi hem.. Sen byte jag piercing och lite.. Sen kom min kontaktperson och hämta mig och mamma så åkte vi till Gamla Linköping där även mammas kontaktperson var.. Så fikade vi och lite.. sen efter det så kom Gustaf och hämta mig :).. Vi åkte till Tallboda och handlade lite och sånt.. Sen hem och börja med mat :).. Sen åt vi och lite.. Sen vart det mys och kolla på tv/film..
 


Fredag:
Idag så vaknade jag av att jag hörde tv:n.. Tänkte vem fan är här? Sen gick jag ner och kollade då satt Gustaf där :).. Han kollade på Avatar:P.. Så jag satte mig och kolla med han.. Sen efter filmen så gick vi upp och la oss en stund.. Klia han på ryggen och lite.. Sen så somnade Gustaf.. Jag låg och spelade lite på mobilen.. Sen gick jag ner och satte mig vid datorn en stund sen gick jag upp och la mig igen.. sen messade Becka mig och fråga om jag inte kunde komma till Pontus för hon var ensam tjej där.. Okej då tänkte jag.. Så Gustaf skjutsade mig till Tallboda där Tobbe, Simme och Becka möte upp mig.. Sen drog vi till Pontus.. Var där ett tag sen drog jag och Becka till stan för dom andra skulle till krogen.. Hehe.. Sen träffa vi Beckas kompisar och va med dom lite.. Hehe.. Sen efter ett tag så hämta Danne och tobbe oss.. Då följde även Simme med... Så släppte vi av Becka och Simme och jag följde med Danne och Tobbe och hämtade Natti.. Sen hem och sov :)


Lördag:
Idag har jag inte gjort så mycket.. Vakna massa gånger inatt av att ja va torr i käften :P.. Men men sen vaknade jag lite senare :p.. Då gick jag ut med hundarna. Sen så satt jag lite vid datorn.. Sen så ringde pappa så gick upp till Centrum och möte han, fick en hundring av han :p.. Sen så följde jag med dom in på Willys.. Sen gick jag ut och handlade bröd åt mamma och köpte påladningsgrejs till min mobil :P.. Sen så bestämmde jag mig för att följa med pappa och dom med till pappa :).. Så  vi åkte först runt så jag kunde springa upp efter grejer och sånt.. Sen så åkte jag, David, Natti, Simme och pappa ut hit till pappa.. Väl frame s gick jag till Macke och kolla hur de gick med båtkärran :).. Gjorde han lite sällskap och sånt :p.. Sen började pappa att grilla :).. Sen så åt vi :).. MUMS.. Sen efter ett tag efter vi ätit går jag, Natti, Simme och Macke och fiskar en sväng.. Först fick vi inget sen fick Simme en jädda.. Sen så fick Natti napp, en liten aborre var de.. Sen fick jag napp hehe också en liten aborre.. en fick Macke med en liten Aborre... Samanlagt fick jag 4 aborrar, nästan 5 fast den sista släppte precis närjag drog upp den.. Natti fick 3 aborrar, Macke fick 3 eller om de va 4 aborrar, och Simme fick en liten jädda:P.. Sen gick hem igen, fikade och lite nu sitter jag här ska sova nu snart... Pusspuss 

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!