17/11

Idag så åt vi frukost på Saga teatern klockan 9. Efter det så gick vi till Nordiska design skolan. Där så lyssna vi på en tjej som berättade om hur det var där.. Det var intressant. Sedan så fick vi gå och kolla runt och prata med eleverna om hur dom jobbade och så. Jag vart jätte imponerad av en kille som vi pratade med.. Sedan gick vi till och åt lunch på Saga teatern. Efter det så gick vi till textil museet och jobbade i verkstaden. Jag gjorde en skjorta till Anton (min brors barn). Efter vi hade varit där så gick vi till lägenheten och lämnade sakerna och gick till bussarna där vi möte dom andra. Så åkte vi till knalle landet och gick i butikerna. Jag, Alice och Sanna gick runt. Sanna handlade massa saker. Jag och Alice hade spasmer för att vi inte kunde handla något. Men sedan gick vi något ryck och handlade lite ändå. Jag handlade en nagel penna, rouge, lösögon fransar och en mascara. Så åt vi på någon pizzeria. Så gick vi runt lite. Sedan så åkte vi hem. Jag, Ida och Alice gick upp till våran lägenhet och satte oss.. Sedan så kom Milad och Ramona upp till oss.. Sedan så gick vi ner och hade kvälls möte. Nu sitter vi i lägenheten och jag äter chips.
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!