18/11

Idag så gick vi upp tidigt eftersom vi skulle åka till Göteborg. Gick upp vid halv 7. Så gick vi och åt frukost på saga teatern. Så sprang vi typ till bussen. Men väl där så visade sig det att det gick tåg så vi tog tåget. I Göteborg så tog vi spårvagnen till vandrarhemmet och la in våra väskor. Efter det gick vi och tog spårvagnen en bit sedan gick vi till en affär där någon jobbade som heter Gabriella som var ung företagare. Så hon berättade om det. Efter det gick hela klassen till Mc Donalds och åt lunch. Och efter det gick vi till Rhössla museet där vi gick runt och kollade och gjorde några uppgifter. Efter det fick vi egen tid så då gick vi alla tillsammans ner till Nordstan och bestämde vart vi skulle mötas sen. Efter det drog jag, Sanna och Alice och träffade Skruven, Glenn och Emelie. Sjukt länge sedan jag träffade Glenn så det var jävligt kul. Träffade även Rebecka. Sedan gick vi omkring lite och så gick vi och handlade mat och satte oss inne i Nordstan på golvet och åt upp de. Efter det så följde jag, Sanna och Alice med Skruven och Glenn hem till Skruven. Vi var där ett tag sedan så följde dom med oss tillbaka till Nordstan där vi skulle möta dom andra. Sa hej då till Glenn och dom och så tog vi spårvagnen till vandrarhemmet där vi trodde att vi inte skulle få våra väskor då personalen redan åkt där i från. Men det löste sig. Jag fick så jävla ont i smal benet under dagen men tänkte att det var ingen fara men sedan på kvällen så kunde jag inte gå på benet så fick hoppa på ett ben :(. Gjorde så jävla ont. Men sedan hoppa jag in i en dusch och sedan gick jag och Alice och satte oss i all rummet. Där kollade vi på tv sedan gick vi och lade oss..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!