19/11

Idag så ringde klockan vid 8. Gick upp och fixade mig och sedan gick jag och åt frukost. Sedan efter det så drog klassen till MQ:S huvudkontor. Efter det så gick vi och åt. Efter det gick vi till centralstationen och satte oss och gjorde några uppgifter.. Vi satt som några luffare på golvet haha.. Efter det så fick vi egen tid på stan så jag gick med Ida, Joanna och Lisah. Som vanligt hitta jag inte ett skit. Så köpte 4 stycken kulor till tung piercingen.. Så gick vi och fikade. Sedan var det dags att möta klassen. Så drog vi dit våra väskor var och jag messade Skruven och frågade vart dom var då skrev han stan så sa jag kom till centralen och säg hej då men fick inget svar så ser jag hans hund så kollar jag upp och där stod han =).. Så sa hej då till han och sedan sa jag hej då till Glenn sen gick jag bort till klassen. Frågar Alice om hon sagt hej då men de hade hon inte så vi sprang som två idioter igenom hela centralen och letade efter dom. Ut vid tågen och kollade och så skrev Skruven sorry sedan fråga han vart vi var och då skrev jag vid tågen ni då? Då skrev han att dom var vid tunneln till Nordstan så jag och Alice springer dit och säger hej då. Jag började gråta. Men sedan var jag och Alice tvungna att springa tillbaka och då kom bussen så vi satte oss på den.. Var en ass trevlig tjej som hoppade på i Jönköping. Så hon och jag satt och snackade hela vägen hem =).. Tog ju 4 timmar.. Så skjutsade pappa och vi hem Joanna och hennes kille till Borensberg. Så åkte vi hem var hemma cirka halv 12.. Och jag somnade som en klubbad säl..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!