21/11

Idag har jag inte gjort mycket.. Vaknade i morse ganska tidigt.. Låg och drog mig. Sedan gick jag upp och klädde på mig. Sedan så åt vi lite.. Och sedan drog Lucas och spelade innebandy och jag mötte pappa. Han lämnade mina kläder. Sedan gick jag upp hit igen. Försökte börja städa men visste inte vart jag skulle börja någonstans så nej det vart inte så. HAHA. Så har suttit här och laddad upp bilder från Göteborgs resan och Borås resan på Facebook.. Nu kom Lucas hem.. Vet ej vad vi ska göra. Ingenting tror jag. Imorgon är det skola igen. Usch. Var ju i skolan igår.. Haha så har fått en ledig dag på hela veckan. Men men det går ändå. Nu ska jag gå. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!