24/11

Hejsan. Igår så han jag inte med och skriva något mer. Men efter skolan så åkte jag och Anton till Lucas. Vi gjorde inte så mycket. Sedan började jag diska och sedan städade jag hela lägenheten så nu är det fint. Var helt död så jag gick och la mig efter jag städat..

Idag så vaknade jag vid 10 över 8. Tog bussen till skolan vid halv 9. Sen var jag i stan vid 20 i och det står att buss nummer 16 ska gå om 1 minut bra tänker jag då kommer jag inte sent. Men kom det någon buss? Nej det gjorde det inte så drog ner till Resecentrum och där stod det att bussen skulle gå om 16 minuter cirka.. Står där och väntar på bussen. Så kommer Pirre så vi snackade lite.. Sen äntligen kom bussen och jag kunde åka till skolan. När jag kom hade vi engelska men nu har vi natur kunskap. Och sedan har vi lunch sedan matte och svenska.. Pappa kommer förbi snart med med lite saker.. Ska ju liksom vara i skolan tills klockan 8 ikväll.. Usch.. Men det får gå.. Jag och Alice ska fika sen för idag fick jag mina pengar =).. Äntligen kom dom.. Och imorgon får jag ännu mer..

Det är så jävla kallt ute så funderar på att köpa sån här (bilden är tagen på skämt i göteborg):



Jag och Alice i Borås =)
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!