25/11

Igår då så gick jag och Alice och fikade.. Sen hade vi öppet hus.. Efter det åkte jag hem.. Jag och Lucas gick och handlade lite.. Sen så gick vi hem. Så hoppa jag in i duschen och Lucas beställde pizza =).. Gott gott.. Sedan efter vi ätit kröp jag ner i sängen.. Var ass trött..

Idag i alla fall så väckte Lucas mig. =).. Så jag gick upp och fixade lite.. Sedan när jag skulle sätta på mig byxorna jo men visst.. Då sprack dom. What ever tänkte jag och drog på mig dom.. Sedan på resecentrum var bussen full så jag väntade in Sanna.. Så åkte vi tillsammans till skolan.. Så hade vi Kroki. Kul.. Sedan hade vi oväntat prov.. Inte lika kul.. Men men.. Nu snart har vi engelska sen efter det mentors tid och support.. Sedan efter det blir det att åka till mamma en sväng. Och kanske gå till Ikano huset och kolla efter nya jeans. Men sånt som märks. Efter det blir det att åka hem (till Lucas) och bara ta det lugnt. Skriver väl mer sen.. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!