26/11

Igår så åkte jag hem till mamma.. Vi Prata lite och så. Sedan gick jag och Macke upp till Centrum. Jag kollade på en mobil. Och jag köpte den. Men sedan så bytte jag kort och den funkade ej då när jag satte i mitt kort igen haha.. Kommer inte på hur man får upp så jag kan slå in min pin kod.. Men men.. Sen så beställde vi mat. Gott.. vart lite tjaffs och det men men. Sedan gick jag ner till hallen och kolla när Lucas och dom hade träning. Sedan åkte vi hem till Lucas.. Jag började packa mina saker.. Eftersom jag skulle åka till Stockholm idag.. Mer hände inte..

Idag så ringde klockan vid halv 9.. Jag gick upp och började fixa.. Och sedan så åt jag frukost och lite.. Sedan så tog jag bussen till Resecentrum.. Kallt som fan. Fick stå ett bra tag och vänta på tåget då det var försenat.. Men men väl framme så möte Linda, Sussi och Skruven mig =).. Ass kul. Så släppte vi av Linda och åkte vidare till Elgiganten och Jula.. Och sedan efter det så åkte vi till Willys.. Sedan så skjutsade Sussi mig till Linda och vi fixade oss och grejer.. Ska tydligen på någon karioke pub sen =).. Ska bli väldigt kul =).. Länge sen man träffade Linda och dom =).. Men men.. Bilder kommer för kameran har jag med mig =).. Men men skriver väl mer imorgon =).. Pusss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!