28/11

Vart visst kvar i Stockholm.. Orkade inte sitta på en buss i över 6 timmar. Och tågen var svin dyra och nej allt skulle bli kalabalik.. Haha... Idag har jag inte gjort mycket tagit det lugnt bara.. Anka är här.. Glenn och Skruven drog förut med Mona, dom skulle göra henne sällskap då hon skulle hämta sina barn. Jag hoppas dom kommer hem snart.. Jag är svin hungrig och mitt huvud sprängs snart.. Usch. I morse när jag gick upp och prata haha lät som om jag hade blivit kille :O.. Men men.. Är helt genomförkyld så det är väl därför.. Idag blir det att äta tacos hemma hos Mona med Skruven och Glenn och förmodligen Anka =).. Ska bli så sjukt gott!!! Och imorgon åker jag hem! Bara så ni vet det! Haha. En Coca Cola skulle inte sitta fint nu! Nej nu ska jag ut i det kalla vädret och röka. Om jag nu orkar!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!