30/11

Idag så ringde klockan vid 9 tiden.. Kände mig inte bra.. Så var inte med på idrotten eftersom vi skulle simma.. Men men i alla fall möte Sanna på Mc Donalds. Jag köpte en pommes och en cheese burgare.. Sen drog vi till skolan. Hade naturkunskap och efter det hade vi matte och sedan mode.. Kul.. Sedan tog jag och Lisah bussen hem. Jag känner mig sjuk så har legat i sängen nästan hela dagen.. Jävla piss väder som gör att man blir förkyld. Men men. Får se om det blir skola imorgon.. Orkar inte sitta här mer så ska lägga mig i sängen.. Kanske gå till affären och köpa halstabletter men men sånt som märks..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!