Borås

Gick upp klockan 5 i morse.. Packa det sista och sedan så gick vi ut till bilen pappa och jag.. Och först så gick inte min dörr igen och sedan startade inte bilen.. Men till sist kom vi iväg.. Möte dom andra på resecentrum och sedan åkte vi vidare till Borås.. Stannade i Jönköping på vägen ner.. Sedan när vi kom fram så åt vi lunch. Sedan så gick vi till Textilmuseet där vi gick runt med någon som visade oss dom olika sakerna ... Sedan fick vi en liten rast och sedan gick vi upp och hade en rund tur där uppe med.. Sedan så skulle vi göra nått själva med kläder och det men jag orkade inte för jag var trött som fan och frös... Sedan efter det så gick vi till saga teatern och hämtade våra saker sedan gick vi till vandrar hemmet och fick våra lägenheter-.- jag, Alice och Ida fick dela på en lägenhet sedan så gick vi och åt.. Jag och Alice vart uppraggade av några tyskar men jag kan ju inte prata engelska så Alice fick prata sedan så följde vi efter dom haha haha... Sedan gick vi tillbaka till Ida och dom.. Sedan så gick vi tillbaka och bädda o lite sedan gick jag och Alice till ica och handlade. Jag handlade pucko, två chokladkakor och en monster dryck. Hade även med mig två chipspåsar och en o en halv liter coca cola haha.. Nu sitter vi nere hos Rebecka och dom, och dom spelar våghals... På torsdag ska jag träffa Glenn och skruven =).. Kul =).. Nu ska jag vara social skriver mer imorgon...
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!