djävul

Idag har hela dagen bestått av att allt ska jävlas med mig. Först i morse hitta jag inte mina mjukis byxor.. Då låg dom i pappas garderob.. Sedan gick väl allt bra tills jag startar upp datorn.. Då visade det sig att jag var tvungen att ominstallera den helt.. Så allt försvann.. Alla skoluppgifter och allt :/.. Surt så in i helvete så det är ju bara att börja om. Sedan när jag kommer hem och startar datorn så kan jag inte logga in för vet inte lösenordet eftersom det inte är det samma som det var förut.. Men men nu sitter jag på min gamla dator och det går hur segt som helst. Men men längtar tills lördag! Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!