:/

Man tror att man är så jävla stark hela tiden. Men man är inte det. Jag mår dåligt det gör jag men det är bara jag som vet det. Jag vill ha dig vid min sida igen. Klarar inte av det här. Hur ska jag orka med allt? Hur ska jag orka att se dig med någon annan? Jag vill inte det! Att förlora dig kändes som att förlora hela världen! Det skulle varit 1 år och 3 månader igår. Men så blev det inte. Vi vart osams. Du skrev massa jävla saker om mig till D.?! Jag vart skapligt sur för i förrgår sa du att du ville fortsätta och allt? Sen dagen efter skrev du att du skulle ragga på en annan? Jag pallar inte med det här och jag pallar absolut inte med att ha dig i mitt liv! Jag vet inte hur jag ska ta mig igenom detta! Men jag ska lyckas! Du har gjort mig så jävla illa. Du har misshandlat mig, inte bara psykiskt utan fysiskt också! Jag mår dåligt av att ha dig i mitt liv men jag mår också dåligt av att inte ha dig i mitt liv! Alla fina stunder! Då vi hade det som bäst det går inte förklara! Vet inte vart jag ska ta vägen. Vi åker bort från denna stad på tisdag. Men jag kommer ändå inte få vara för mig själv som jag vill. Vill åka bort och bara vara för mig själv och rensa tankarna lite! Vill bort från allt ont! Och komma till det goda! Fan varför just jag? Jag pallar inte! Jag sätter mig ner och gråter några tårar. Men jag tänker hålla huvudet högt. För om du var värld mina tårar skulle du aldrig fått mig och gråta. Fan vad jag hatar att må såhär!


Mitt leende är så jävla falskt det bara kan bli
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!