Har ont

Fan vad jag klagar känner jag nu! Men jag måste få klaga! Har svin ont i vänster arm och det går ner till handen och de bara värker och värker! Har så sjukt ont! Och jag vet inte vad det beror på.. Imorgon blir det in till staden i alla fall sedan blir det ut till Gustaf :).. Länge sen jag träffa han nu! Blir även att sova där sedan på söndag är det dop! Ska bli kul!

Nog om det och vidare till annat

Jag tänker faktiskt skita i dig. Du säger en sak men gör en annan. Vill du något så får fan du höra av dig i fortsättningen! För jag orkar inte lägga ner mer energi på dig nu! Jag försökte men du bara sket i det och kör dit lilla jävla race så då kan du ju fortsätta med det om det känns så jävla bra! Men kom inte till mig sen och tro att jag kommer vara glad på dig då! Fan för dig! Just nu kan jag bara säga till dig DRA ÅT HELVETE! Det enda jag kommer sakna det är en sak och det är då fan inte dig utan din hund!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!