Hatar

Hatar såna som kommenterar anonymt! Våga stå för vem ni är istället! Jag bara skattar åt er för ni kommenterar anonymt och jag bryr mig inte ett skit om vad ni tror! Bara för att man umgås med olika killar behöver det inte betyda att man har sex med dom! Finns något som heter vänner förstår ni! Jag har inte sex med varenda jävel jag är med! Jag försöker hitta en kille som är den rätta för mig och har absolut inte sex med varenda än! Inte med någon av dom har jag haft sex med! Bara en och det är Gustaf! Ta tag i ert egna liv istället för att klandra ner på andra! Ni är inte perfekta ni heller! Sluta bara lägga er i mitt liv och sköt ert istället! Annars kan ni ju i alla fall stå för vem fan ni är som kommenterar anonymt! Så jävla patetiskt o kommentera anonymt!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!