Idag då

Idag så åkte jag hem med 13.02 tåget. Det kom som det skulle och allt gick jätte bra. Pappa kom och hämta mig och skjutsade mig till Lucas.. Så åkte vi och handlade mat. Sedan så drog jag ner till stan.. Men fick först vänta på bussen i en timma då den var försenad.. Men men till stan kom jag. Och där träffade jag Robin. Han som jag träffade första gången på akuten. Vi satt på Yngves och hade det trevligt. Snackade en massa skit och grejer.. Måste ses snart igen! Sen så gick jag hem. Så kom Lucas ner och öppna. Nyss åt vi Tacos och nu ska jag gå och sova! Godnatt . Skriver lite mer om helgen imorgon :).. Finns massa att berätta Och en grej till Lucas e tjock..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!