Igår och idag

Igår så vaknade jag rätt tidigt.. Åkte in till Ikano huset och gick där lite och köpte dop present med pappa, David, Emma och Ante. Efter det så åkte vi till lilla aska och tände ett ljus för Ola och dom. Sedan åkte vi till ringa rum och tände ljus på farmors grav. Sedan åkte jag till Gustaf. Sedan skjutsade han in mig till stan så åkte till Lukas. Efter det så kom David och hämta mig hos han så David, jag och John åkte driven in på Mc Donalds. Sedan åkte vi hem till David han släppte av mig så gick jag ut med Tilly sedan gick jag upp och lade mig. Så kom David hem så vi kollade på sommaren med Göran sedan gick vi och la oss..

Idag så vakna jag 5 minuter innan klockan ringde vilket innebär 5 i 11. Gick upp och sminka mig och lite.. Sedan skjutsade David hem mig.. Så åkte jag och pappa in till stan vid 20 i 1 så var vi inne vid 1 ca.. Träffade på mormor och Tobbe så stod och snacka med dom sen var det dags för dop. Sedan gick vi och fikade efter det.. Så kom precis innanför dörren... Är helt slut.. Vet ej vad som händer ikväll ingenting tror jag! Bilder kommer sen!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!