Igår

Igår så ringde min sötnos till mig på kvällen då han kollat klart på filmen.. Den höll på i över 3 timmar.. Men han ringde ju i alla fall :D.. Snackade i någon timme sen var jag helt död! Så vi sa godnatt och jag somnade direkt!.. I morse väckte pappa mig och jag var hur trött som helst.. Han skjutsade mig till blåsvädret där jag tog bussen till skolan.. När jag kom till skolan så gick jag till våran lärare vi skulle ha och frågade vad vi skulle göra.. Vi skulle måla en naken modell? Som var gravid.. Aja det var kul i alla fall sedan så kom Sanna till skolan :D.. Och jag och Alice var på möte.. Det gick bra :D.. Sedan gick vi och åt och nu sitter vi här.. Det är tack vare Sanna som jag kan sitta vid datorn för hon sa att lösenordet kunde vara som det var första gången alltså användarnamnet elev och lösenordet elev.. Och så var de ju med.. Haha.. Har engelska om 40 minuter.. Puss då
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!