Jävla idiot

Hur mycket ska man orka? Jag var hos dig i fredags och allt vi hade sex då? Och sen tydligen har du sovit hos det där äcklet hela helgen? Hur jävla dum i huvudet får man vara? Fan att jag gått på ditt spel? Hur dum i huvudet är jag egentligen? Fan säger bara! Fan jag hatar dig men älskar dig också! Fan ditt jävla svin. Vänta bara tills jag ser dig. Sitter och gråter nu i skolan! Fy fan du sa till mig i fredags att du ville fortsätta? Så gör du så här! Fan för dig säger jag bara! Usch för såna som dig ditt jävla äckel! Fan vad jag hatar dig! Du är inte ens värld mina tårar men ändå gråter jag! Fan för dig!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!