Killar?

Vissa killar undrar man bara vart dom kommer ifrån? Ifrån vilken planet och det? För vissa är ju helt bortblåsta i huvudet? Någon som har svar på det? Sen så fort dom gör något är det helt okej men så fort vi tjejer gör likadant så då jävlar har vi gjort fel? Hmm. Brukar man inte säga gör inget du inte skulle vilja att jag gjorde? Liksom man umgås med andra folk med men bara för att man har killkompisar betyder inte det att man har sex med dom eller gör något med dom? Here min skapare gud. Vart hitta du dom killarna som beter sig så? Och speciellt om man inte är tillsammans heller så tycker jag verkligen inte man gör så. Men vissa gör så ändå och då menar jag inte bara en person utan det finns flera som är så mot tjejer!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!