Kväll och mörkt!

Idag så åkte jag till mamma förut i morse.. Skulle på möte men det vart inställt idag igen. Så var hos mamma.. Gick ut med hundarna med henne och lite. Sedan kom Mattias och hämta oss och skjutsade oss till försäkringskassan, jag fyllde i ett papper sedan kom Mattias efter oss.. Åkte hem till mamma hämtade mina saker så gick vi till centrum där jag träffade pappa.. Vi gick in på Willys sedan åkte vi hem. Träffa Nemie en snabbis. Sedan kom David och hämta mig så åkte vi hem till han =).. Åkte till Fornåsa och handlade lite och handlade pizza =).. Gott.. Sedan hem till han och äta.. Nu är jag hemma. Vill ha morgon dag för då ska jag antagligen köpa ny mobil =).. Yuppie.. Hehe.. Ikväll blir det bara lugnt.. Är så jävla kallt ute och mörkt! Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!