kvällen idag 28/11

Förut drog jag och Anka ner till Mona, Glenn och skruven var med där. Så åt vi lite mat =).. Gott som fan. Sedan satt vi och snackade lite.. Så följde jag med Anka upp till Glenn sedan gick ví till affären.. Så drog jag tillbaka till Mona. Sedan så hämta Sussi och Micke upp oss. Så åkte vi hem till dom snacka lite med Sussi och dom. Sedan så skjutsade Sussi hem mig och Glenn.. Satt här och snacka lite.. Så kom George hit =).. Trevligt.. Han skulle nyss tagit bussen men han missade den.. Så han kom upp igen. Sitter här nu och snackar. Han ska åka om ett tag. Jag ska gå och sova om ett tag.. Så jag orkar resan hem imorgon.. Hoppas ni haft en bra helg.. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!