Massa snö!

Hejsan. Hur har ni det i snövädret? Här är det typ storm och kallt! Och mycket snö! Jag gillar snö det gör jag men inte när det blåser så här mycket! Idag i alla fall så var vi i simhallen. Jag mötte upp Sanna vid resecentrum så åkte vi tillsammans till simhallen. Simmade hela 1000 meter som innebär 1 kilometer idag! Duktig jag känner mig. Efter det tog jag och Sanna lite bilder =).. As kul. Sen åkte vi till skolan och åt mat. Hade naturkunskap sedan matte så slutade vi efter det då moden var inställd idag.. Men men ska snart äta.. Gott.. Slänger in bilderna sen!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!