Ny månad

Hejsan.. Nu är vi inne i en ny månad.. Nya tag innebär det.. =).. Denna vecka har vi lov gud så skönt! Just nu sitter jag i lastbilen och glor. Är i Norrköping då släppet är på lagning haha... Men men får se hur länge vi ska sitter här och vänta på att det blir klart.. Åt lite frukost förut.. Gott.. hehe.. Sedan ikväll vet jag inte vad som händer.. Förhoppningsvis ska jag träffa David =).. Igår så när jag hade ätit lite hoppa jag in i en dusch sen kom Jonas efter mig.. Åkte hem till han och vi kollade på film fast jag var så jävla trött så höll på att somna hela tiden så vi gick och lade oss.. hehe.. Inte långt kvar till jul nu! Fy fan usch kallt och dant kommer det bli sen. Snö vill jag faktiskt ha nu! Hellre snö än detta tråkiga väder vi har nu.. Nej nu ska jag ut och röka.. Puss då
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!