seg

Jag är så jävla trött! i lördags vakna jag kvart över 7. Var vaken ett dygn då klockan skulle varit 7 då på söndags morgonen då vi ställde om klockan. Sov i 2 timmar.. Vakna vid kvart i 8 cirka. Sen så somna jag igår vid halv 1 inatt o vaknade klockan 6 i morse.. Innebär att jag sovit 7.5 timmar sen i lördags.. I fredags somna jag ju sjukt tidigt men det var sjukt skönt. Men att sovit 7.5 timmar sen jag vaknade i lördags e inte bra.. Måste börja sova mer men i helgen har det ju vart kul faktiskt därför jag inte sovit hehe.. Men det märks ju nu.. Är svin trött..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!