Skolan igen då

Sitter i skolan nu. Har engelska. Förut hade vi Matte och Svenska. Jag fick godkänt på matte provet vi hade innan lovet =). Sen på svenskan drog vi för hade ingen lärare. Så drog ner till resecentrum och fixade mitt busskort så nu funkar det igen. Så drog jag och Sanna till staden och åt på Mc Donalds =).. Gott =).. Kom för sent till engelskan men inget att göra åt. Bussen gick ju inte för ens 10 min efter vi hade börjat. Slutar om 3.5 timmar skönt! Har engelska sen rast i en timma sen har vi estet. Kul kul. Sen vet jag inte vad som händer. Puss
// Liina
Kommentarer
Postat av: Sahar

Fin blogg :)

2010-11-08 @ 16:21:37
URL: http://sahari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!