Tänker tillbaka

Sitter i Stockholm. Tänker tillbaka på gamla tider för jag pratar med dig på msn.. 2007 snälla kom tillbaka! Vi hade det så jävla bra. Jag vet att vi bråkade och det men vad fan det gör man i alla förhållanden... Men det vart som det vart. Du är min första kärlek och det kommer du alltid att vara och jag kommer alltid att älska dig.. Minnena ifrån  spanien allt.. Verkligen allt. Har så mycket inom mig som jag vill skriva ut men jag får inte ner det i ord..

Som vi började träffas det var rätt kul. Ni åkte era moppeder och allt. Vi började prata på valborg. Och en vecka efteråt så vart vi tillsammans. Jag kommer ihåg på valborg, någon fråga om den fick pussa mig jag sa ja sen efteråt sa jag vem var de. Då var det du.. Och jag är så jävla glad för det. Är så jävla glad för att jag fick träffa dig. Du var min bästa vän, du var min ända kille.. Du var mitt allt, du är mitt allt. Du kommer alltid att vara mitt allt.

Nu när vi sitter och snackar minnen det väcker känslorna tillbaka. Du gör så jag sakta men säkert vill ha tillbaka dig men du kommer ju inte vilja det. Du gör så jag börjar tänka tillbaka till tiden då det var du och jag. Då vi var i spanien. Du var den första jag var utomlands med. Du var den jag gjorde allt med! Jsg vill ha tillbaka den tiden igen vill ha tillbaka tiderna med dig!

Du är den som väcker känslorna inom mig. Det är du som får mitt hjärta att slå dubbelslag.. Det är du som får min mage pirra och känna kärlek igen.. Det är du som lever i min dröm det är du du du. Hela du är min!. Om jag fick skulle jag ta dig till min igen! Men kommer jag någonson få den chansen? Jag tror inte det. Men jag hoppas och har alltid hoppas på det. Varje gång jag såg dig med din nya tjej vart mitt hjärta krossat. Det vart trasigt på något sett, jag klarade inte av det. Men jag fick stå ut.

Fick klara mig utan dig. Det var hårt och jävligt svårt. Men jag lyckades tillslut att stå på mina ben själv. Men jag var tvungen hade inget val. Hade hamnat någon annan stans annars. Hade aldrig klarat av det. Jag såg dig varje dag med din nya. Jag klarade det nästan inte men jag fick hjälp av mina vänner och det är jag jävligt glad för idag.

Men jag känner att varje gång jag pratar med dig så känner jag en stor jävla saknad. En stor jävla sorg. Det är nått som får mig att dra mig tillbaka in i mitt skal igen. Känner att allt vi byggde ihop bara rasa så fruktansvärt snabbt igen. Allt vi byggde upp på nästan 8 månader bara rasa ihop på en sekund.

Du skaffade en ny tjej redan efter 11 dagar. Jag vet inte om det var för att glöma mig snabbare eller vad det var. Den frågan har funnits i mitt huvud i snart 3 år och jag kommer nog alltid att ha kvar den frågan. Men jag vill ditt bästa. Det är nu slut mellan dig och din tjej och vi har börjat prata igen. Jag fattar att du mår dåligt. Och när jag vet att du mår dåligt får det mig att må dåligt med.

Jag vill att du ska må bra. För när jag ser att du mår bra så mår jag med bra. För du är ju liksom en del av mig och du kommer alltid att vara en del av mig! Finns så jävla mycket jag skulle vilja skriva om dig och mig. Skulle kunna skriva en hel bok om dig och mig och våra minnen men det får bli en annan dag vid ett annat tillfälle. Jag hoppas och ber att vi ska återförenas till varandra för jag vet att vi egentligen är gjorda för varandra. Och du ska veta en sak! JAG ÄLSKAR DIG, har gjort det sen första gången och jag kommer förmodligen alltid att älska dig!! <3

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!