Akuten

Hejsan! Kom nyss hem från akuten. Och det var inget brutet bara skador.. Hade så jävla ont så därför åkte jag upp dit. Och tack till Daniel och Nemie som följde med mig och höll mig sällskap!! Vet inte hur jag hade klarat det annars! Åkte strax efter 22.00 och kom hem för ca 10 min sedan och då var klockan 03.35.. Kom in till akuten vid 22.26 och åkte därifrån vid ca 3 tiden.. Så satt ju där i 4.5 timmar.. Sedan på vägen hem så stanna vi vid Mc Donalds =).. Gott.. Nu ligger jag i sängen och ska sova.. Upp tidigt.. Ska upp om 3 timmar... Skriver mer sen. Och tack ännu än gång till Daniel och Nemie som höll mig sällskap på akuten.. Bara att Daniel tog massa cp kort på mig :P..

Godnatt
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!