Äntligen hemma!

Sluta skolan vid halv 3 typ. Var i resecentrum vid kvart i 3 och vet ni det roliga med allt? Jag fick vänta på bussen hem i över en timma.. Bussen gick vid 16.25 och jag trodde jag skulle frysa ihjäl! Men nu är jag hemma... Min bror David hämta mig vid bussen när den kom.. Då stod han där vid 5 och hämta upp mig med 4-hjulingen.. Så åt jag två piroger och nu sitter jag här och håller på att fryssa.. Nemie skulle köpa med sig chips och läsk till mig så blir att kolla på kungarna av Tylösand och sen film ikväll och bara ta det lugnt.. Puss puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!