Äntligen lördag!

Idag är det äntligen lördag.. Vakna i morse ca 11 tiden.. Då låg jag kvar i sängen och drog mig.. Sen gick jag upp, klädde på mig och åt lite frukost.. Så åkte jag och pappa in till stan.. Gick lite på stan.. Sen gick vi in i st lars kyrkan och kollade lite där på någon konsert.. Emma och Ante kom också.. Kul kul.. Sedan så skjutsade pappa mig till Gustaf.. Jag hoppade in i duschen direkt.. Sedan så åt vi.. Nu sitter jag och fixar mig.. Håller just nu på att platta håret.. Sedan ska jag sminka mig.. Sedan blir det att dra till Pontus som fyllde 20 år i torsdags! Grattis Pontus! Nej nu ska jag fortsätta så jag blir klar någon gång.. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!