Bästa helgen?

Igår då som sagt drog jag på fest hos David =).. Riktigt kul var det och lärde känna nytt folk som var trevligt =).. David skjutsade hem mig vid 5 tiden i morse haha.. Jag sov några timmar sedan kom Thindra och väckte mig =).. Gick ner och åt lite frukost.. Sedan så åkte vi in med Thindra.. Sedan hem igen och det. Fixade lite i rummet sedan kom David och hämta mig.. Vi kollade lite på tv sedan åkte vi till hans föräldrar där David hjälpte sin pappa att stycka.. Så stannade vi även på middag.. Det var riktigt trevligt =).. Sedan efter det åkte vi tillbaka till David och kollade på film och hade det mysigt =).. Så kom även John förbi =).. Snackade lite med han.. Jag och David ska ner till Nässjö inte nu i helgen men helgen efter =).. Kul ska det bli =).. I alla fall så skjutsade David hem mig förut.. Åt lite kvällsmat sedan hoppa jag in i duschen och nu ligger jag här i sängen.. I morgon blir det skola.. Ska fika med Kirsty.. Efter skolan blir det att vara med David.. Vi skulle äta och lite.. Skriver mer imorgon Puss <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!