Daniel

Du ska veta hur mycket du betyder för mig.. Vi har inte känt varandra så länge men du är helt underbar! Vill verkligen lära känna dig mer! Men du är helt underbar! Våra minnen som vi redan skapar är så fina! Natten på sjukhuset du var så gullig och snäll! Går inte förklara! Kändes som om vi var osams där ett tag men allt känns bra nu efter att vi pratat! Och jag älskar dig min vän! Du finns alltid där för mig när jag behöver dig och du ställer alltid upp! Du måste vara saknad i himlen för du är en ängel! Vet inte hur jag ska kunna förklara för dig hur glad jag är att jag har träffat dig men jag är jävligt glad för det och är väldigt tacksam för att jag fått träffa dig och lära känna dig! Jag lämnar dig aldrig och jag kommer alltid att finnas här för dig när du behöver mig! Jag älskar dig min vän!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!