...

Jag FLYR inte mina problem jag skjuter bara på dom.

Jag vet jag har gjort fel men jag vill ha dig vid min sida! Vill inte att vi bara ska vara vänner? Fattar du inte hur mycket du betyder för mig? Snälla sitter bara och tänker på dig och alla våra fina minnen. Speciellt nu till vintern. Vi hade så himla kul förra vintern. Snälla. Allt ger mig minnen. Kommer inte klara av det! Jag kommer ha ett leende på läpparna men det kommer vara falskt! Snälla förstå att jag vill ha dig i mitt liv. Känns som om jag inte kommer kunna gå vidare.. Jag har liksom försökt förut men har misslyckats för du har en för stor plats i mitt hjärta. Du har en för stor del i mitt liv. Snälla låt det inte ramla över kanten. Du har just gjort det. Men jag vill inte vara med på det! Men men det är inget att göra åt. Får vara glad att jag har dig som vän. Men kommer aldrig klara av dig att se dig med någon annan! Jag kommer seriöst inte det! Men den här gången var det inte bråk i alla fall och det är jävligt skönt! Jag ska kämpa jag ska vinna detta! Jag ska klarat jag ska de! Fast jag vet att det kommer vara svårt och jag vet att jag kommer falla tillbaka hundra gånger om. Men till sist kanske jag klarar det utan att falla! Minnena lever kvar inom mig! Och det gör du med!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!