Filmer

Gick två filmer på tv. En vid 21.00 och en 21.25.. Båda verkar vara bra så frågan är vilken av dom man ska välja.. Sitter nu och kollar på family guy.. Och snackar lite med Malin..

Fattar mig inte på dig? Alla vill ditt bästa men du lyssnar inte. Du går din egna väg? Varför inte lyssna och få i ordning på ditt liv som du sagt att du vill? Jag fattar det inte bara.. Du liksom skiter i allt. Ta tag i ditt liv grabben innan det är för sent. För en vacker dag kommer du stå där och tänka: Hmm varför lyssna jag inte, nu har jag förlorat allt.. Liksom hallå? Jag vill bara ditt bästa och det finns så många andra som också bara vill det. Men så länge du håller på så här så kommer ditt liv inte bli bättre det kan jag lova dig!
// Liina
Kommentarer
Postat av: Maja

Vilka filmer var det?

2010-10-25 @ 05:35:43
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

Godmorgon :) seriöst, vad tycker du om min outfit idag? HISS ELLER DISS? :D

2010-10-25 @ 06:02:32
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!