Fredag =)

Hejsan. Skrev ju lite i morse.. Åkte till skolan. Möte Sanna på resecentrum. Gick och köpte cigaretter. Sedan åkte vi till skolan.. Fast det första Pia säger är att jag ska gå till Ramona så jag traskar upp till henne.. Kolla hur jag låg till i planeringen lite.. Och vad jag ska göra under lovet och det.. Sedan prata vi även med rektorn. Sedan så fick jag gå hem för dom tyckte jag skulle ha en ledig dag =).. Så då vart det att jag gick till Linda.. Var där ett tag och snackade lite skit.. Hundra år sedan jag träffa henne sist. Visste inte ens om att hennes syster hade fått barn och det var 7 månader sedan hon fick det.. Herre gud så länge sen det var jag och Linda prata.. Sedan i alla fall så gick vi till staden. Tog ut pengar sen gick vi till Apoteket och sedan gick vi och fikade på linds =).. Gott men precis när vi typ är klara (Linda hade kaffe kvar) så ropar dom upp i högtalarna att alla måste gå ut då brandalarmet började pipa. Hehe. Så vi gick ut. Stötte på Emelie på vägen så stod och snacka med henne en stund sedan vidare till H&M. Linda handla lite där. Så gick vi till godis butiken där Linda köpte en Coca Cola till mig jag tog Coca Cola zero och Linda bara kolla på mig haha.. Men men. Sedan tog jag bussen till resecentrum där jag tog tåget ut till Linghem. Gick från Linghem och till Gustaf. Faktiskt 1 kilometer haha.. Så nu sitter jag utanför han och väntar på att han ska komma hem från jobbet.. Ska prata lite med han hehe. Ovanligt va? Nej nu ska jag göra något annat typ ta en cigg =).. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!