Fredag!

Äntligen fredag säger jag bara! Igår då så gick jag ju ut med Tilly var ute i ca 45 minuter sen kom David hem.. Vi åkte ner till Borensberg och sedan till Motala där vi handlade Mc Donalds.. Så åkte vi hem igen.. Gott var det med Mc Donalds i alla fall hehe.. Sedan kolla vi på tv och lite =).. Jag gick ut med Tilly sen igen =).. Gullig hund det där! Nu sitter jag här. Ska snart ut till bussen och åka den till resecentrum där jag ska möta upp Sanna! Mys.. Idag har jag även fått mina pengar.. Gott =).. I helgen vet jag inte vad som händer. Blir nog en lugn helg. Nej nu måste jag gå!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!