Gör läxor

Gick bra på natur kunskaps provet förut. Sedan hade vi matte och sedan hade vi mode istället för svenskan. Rätt skönt faktiskt.. Gick bra. Sedan så kom pappa och hämta mig i skolan. Sedan åkte vi hem. Gick över till Nemie liten stund och tog en cigg. Hehe.. Sedan så kom David och hämta mig sedan åkte vi till Borensberg och hämta Tilly. Sedan åkte vi hem till David igen. Åkte till Fornåsa och handla lite och köpte pizza.. Sedan hem till David och åt. Jag började göra mina skoluppgifter. Gick bra. Nu sitter jag här pratar med mamma i telefonen. Ska glo lite tv nu.. Och umgås med David. Göttans. Hehe..

Och du din lilla patetiska människa lägg ner det du håller på med. Blir bara så irriterad på dig. Så snälla lägg ner det du håller på med istället du beter dig som 3 år för i helvete ge dig det blir ju bara värre för dig. Jag bryr mig inte ett skit om vad du gör mot mig för jag kan i alla fall ändra på sakerna och flytta på dom när du beter dig såhär. Men liksom det är ju bara du som drabbas i slut ändan. Så tänk om flicka lilla! Lägg av med ditt skit snack istället blir bara så irriterad på dig! För i helvete lägg ner nu!!!!!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!