gravsättning

Hejsan. I morse väckte pappa mig vid 8. Jag hoppa in i duschen. Sen så gick jag ner och värmde choklad.. Så vänta jag och pappa på att Daniel skulle komma.. Efter 10 så kom dom. Så följde med till pappas jobb.. Han fixade bilen. Så åkte vi till Skägget och hämta upp Simme, Ante och Emma.. Så åkte vi upp till lilla aska. Hämtade urnan och sen sänkte vi ner den.. Jobbigt var det.. Men sånt som hör till livet.. Sedan åkte vi till Skägget och släppte av Simme, Ante och Emma.. Möte Erica och Macke på centrum och lilla Anton. Snacka lite med dom sen nu är vi hemma.. Ska äta pommes och nått.. Fast fryser så just nu skulle jag bara vilja ha någon som värmde mig! Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!