Haha

Igår så kom Gustaf i alla fall efter ett tag.. Han hade någon arbetskamrat med sig.. Dom kollade lite på bilen.. Sedan så följde jag med och skjutsa hem han.. Sedan så åkte vi till affären.. Handlade lite gott.. Sedan hem och åt. Sedan kolla vi på tv. Jag somna till vid 8 tiden. Vaknade igen vid 11 och trodde det var morgon men det var det ju inte så jag somnade om.. Vaknade i morse vid kvart över 7 för Gustaf väckte mig med att han höll om mig =).. Sedan så har jag inte gjort så mycket mer idag. Det är ju fortfarande morgon och jag skulle kunna sova. Gustaf är ute och håller på med bilen så ska ut och hålla han sällskap..

Det är ju väldigt moget och kommentera anonymt och bara skriva sin första eller vad det nu är efter kommentaren. Stå i stället för vem du är! Annars behöver ni inte kommentera!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!